Tuesday, January 10, 2012

Transformation from Mrs.Creep to...


        Өөрийгөө нугасны муухай дэгдээхий гэж 100% итгэдэг байхад (одоо 30% ?) ,тэр болохоор миний хажууд байхад хэт хөөрхөн санагдаад энэ дуу бол жинхэнэ өдөржингөө сонсдог ганц дуу байлаа :D . Яг хоёр жилийн өмнө гэр лүүгээ хүргүүлээд алхаж байхад  " Одоо бараг хосууд шиг байгаа , хүмүүс ч тэгэж л бодож байгаа юм чинь ,2уулаа ингээд үерхсэн нь л дээр байхаа даа " гэсэн утгатай үг хэлсэн хүн дээ. Өөрөө бол хүлээн зөвшөөрөхгүй л байгаа юм , миний санаж байгаагаар яг ийм .
       Тэгээд л магадгүй ердөөсөө хөөрхөн биш байж болох ч намайг хамгийн хөөрхөн гэдэг боддог , хүмүүс ямар мангар охин бээ гэж харж болох ч ухаантайг минь дандаа сануулдаг хэн нэгэн гарч ирээд би ч тийм бүтэлгүй амьтан биш ч юм уу гэж бага багаар итгэж эхэлж . Хэдэн жил өөрийгөө ачлалгүй муухай гэж төсөөлж байгаад , инээх , баясах ямар ч эрхгүй гээд шийтгэж байсан сэтгэл тайвширч , өнгөрснийг одоо мартаад урагшаа яв даа аяархан түлхсэн юм .
     Тэр үед өгсөн шиг нь өөртөө итгэх итгэл , ирээдүйг чиглэсэн тэмүүлэл одоо улам л нэмэгдсээр байгаа .Бусад хүмүүс хамт байхаараа бие биендээ хэрхэн нөлөөлдгийг бусдаас сонссон уу л гэхээс би сайн мэдэхгүй ээ , бүр би түүнд дандаа сайн зүйл хийдэг ээ гэж ч баттай хэлж чадахгүй , гэхдээ л миний хувьд хэзээд зүгээр хөтлөлцөж гүйдэг хүнээс 1000 дахин илүү байр суурь эзэлсээр ирсэн . Түүнийхээ хажууд бол яг л намайг гэсэн сэтгэлээр нь муу бүхнээс хамгаалагдчихсан юм шиг . Надад өгсөн шиг яг ийм урам зоригийг дандаа өгч байхсан :)
 

4 comments:

  1. gantsaaraa bish bhor amidral goe te medegdehguigeeer ch gsen hen negen zaaval minii tald bj l bga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. тийм шүү :) юу ч хийсэн эхний эгнээнд дэмжиж байгаа юм чинь

      Delete
  2. Гоё ийн, ийм хүнтэй азтай бн шүү.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aanha :) ,setgegdlud ni dandaa spam gej orj irsen bhiin,say l harlaa, sonin yumaa yahaar tegdeg yum bol

      Delete