Thursday, February 23, 2012

Хакуна Матата !

             Дандаа бодолд автсан , эргэцүүлж шүүмжилсэн хүн байна гэж юу байхав нэг сайхан орилоод үсэрмээр мэдрэмж төрөөд байх чинь :D Үсрээд ,үсрээд !! хэхэ . Эрх чөлөөтэй , хүлээх зүйлтэй , амьдралаа хүссэнээрээ зохиох боломжтой байгаа залуу хүний мэдрэмж байх даа . Анх удаа алкохолны төрлийн юм хэрэглэж байхад нэг ийм юм болоод байсан санагдаж байна , шинэ жилээр бүх хүн унтчихсан байхад үлдэгдэл шампанскыг бүгдийг нь уучихсын , 4р анги байлуу даа . Инээд хүрээд л , инээмээр л санагдаад байсан санагдаж байна :D Надад нэг удаа тэгэж хэлж байсын , бүх энерги миний дотор хуримтлагдаад яг л ертөнцийн төв болчихсон юм шиг байна гэж . Иймэрхүү л мэдрэмж байж л дээ .
           Би ч жоохон байна дөө гэж бодсоор явтал гэв гэнэт харин томоос том болчихсон байдаг байгаа , хамгийн их таалагдаж байгаа юм нь миний үгийг сонсдог болсон нь . Чухал царайлж байгаад л хэлсэн бүхнийг томчууд сонсоосой гэж зөндөө хүсдэг байж билээ . Одоо бол ёстой олон юм ярьж өгнө шд , ингэчихвэл зүгээр юм биш үү гээд л .
          Аа тэгээд бас насаараа сонссон үгс одоо л надад жинхэнэ утгаараа ойлгогдож байх шиг байна . Өөрийнхөөрөө байх сайхан гэж зөндөө л хэлж байсан даа , би өөрөө хүртэл . Гэтэл бас л олон нийтийн нэг хэсэг байж шүү дээ . Хүмүүсийн дундах өөрийнхөөрөө хүн биш харин тэдний хуулбар . Адилхан биш байх гэсэндээ авсан арга хэмжээ нь юм бүхнийг бусдын эсрэг хийх . Сүүлийн үед бодоод байхад эрх дураараа байна гэдэг бусадтай адилхан байх үгүйдээ санаа зовохгүй , өөр байх гэсэндээ өөрийгөө өөрчлөх гэхгүй зүгээр л юу хиймээр байна түүнийгээ л хийж ярих юм байна. Миний дотор байдаг хүн маань уг нь орилж хашхирах их дуртайм байгаан шд , аяархан дуутай даруухан л болохоос , гэхдээ жоохон хэрүүлч л дээ. Адилхан байхаас санаа зовохгүй , бас өөр байх гэж хэт хичээхгүй , за за ер нь тэгээд нэг их юм бодох л хэрэггүй юм шиг :)


3 comments:

  1. муу архичин. хоёулаа чинь ойролцоо л яваам байна хаха

    ReplyDelete
    Replies
    1. хүүе л дээ,сайн уншиж байгаад архичин гээчээ :P уугаагүй эрүүлээс эрүүл пост байхад чинь

      Delete