Friday, October 26, 2012

Суперрр энгийн амьдралтай цахлай

         
          Зөндөө удаан бодсон юмнуудаа толгойноос гарчихаас нь өмнө гялс бичнээ . Өчигдөр орой ерөөсөө энгийнээр амьдарч эхлэе гэж шийдлээ .
Энгийн амьдралын эхний өдөр . Гэрээс гарлаа , банк орлоо , кофе уулаа, сургууль дээр ирлээ , хүмүүстэй мэндлээд номын сандаа орж суулаа . Өдрийн төгсгөлд өмнөх шигээ энд тэнд хүүхдүүд зугааллаа гарлаа гэж байхад номын сан манаад үлдэж байгаагаа илрүүлэв . Ингэхэд би энгийн амьдрал гэж юу яриад байна ?
          Өөртөө ингэж амалсан юмаа , нилэээн хэдэн жилийн өмнө . Сэтгэлдээ хүрсэн амжилт гаргахаараа санаа амраад хүссэн зүйлээ хийгээд , гадуур гараад , нийгмийн идэвхтэй дуу шуутай болоод өдрүүдийг хөгжилтэй өнгөрөөнөө гэж.  Энэ төсөөлөөд байгаа энгийн байх мөн юм болуу ? Мээдкү . Магадгүй миний яриад байгаа энгийн амьдралаар амьдарч байгаа хүүхдүүд өөрсдийгөө бас сайхан тайван байна гэж боддоггүй ч байж болох юм . Нэг зүйлийг л олон талаас нь хараад өөр өөрөөр бодоод байгаа байж таарах нь .Гэхдээ бас энгийн гэдэг үг хаанаас гараад ирсийн . Хэн нэг хүн өөр хэн нэгний амьдрал өөрийнхөөс нь амар санагдаад түүнийг "Өө ямар ч энгийн юм дээ ,, сэтгэл амар сайхан ч юм даа"  гэж бодоод яг ийм үг гаргаж ирсэн байхаа .  Хэн нэгний гутлыг өмсөөд алхаж үзэхээс нааш өмнөөс нь дүгнэлт битгий гаргаа гэж .
            Ерөөсөө би л өөрийгөө ёстой их хичээл хийж байгаа , өрөвдмөөр юм даа , ядарч байна даа , нэг амрахсан даа гэж бодож байгаагаас биш миний амьдрал чинь харин ч ёстой тайвнаас тайван юм биш үү ?  Тэгээд бас надад ямар ч сонголт байсан би ийм л байхыг сонгох байсан байх . Угаасаа сонголтууд байсан болоод би ингэж байхыг хүссэн байгаа шд . Тэрнээс биш хэн ч намайг ийм хүн болоотохоо гэж хэлээгүй юм чинь . Өөөө , миний энэ амьдрал чинь яасан ч сайхан энгийн юм дээ . :)

Өнөөдрийн хэдэн бичээд аваад дахин дахин санамаар хэдэн сайхан мөчүүд :
1.  Юу ч болсон миний талд нэг хүн байна шүү гэдгийг мэдрээд томоос том инээх , би ч ганцаараа инээх ярихдаа дуртай л даа
2 . Дэлхий сөнөх болчихвол би юу хийхийг хүсэх вэ гэдгээ бодоод , мэдээж хайртай хүмүүсээ цуглуулж аваад хамт байна , тэгээд дээрээс нь сөнөх өдөр нь хүртэл сайн зохиолуудыг уншина гэдгээ мэдсэн . Нээх үнэмшмээр биш сонсогдож байгаа ч гэсэн , яг тэгэж л таараа дөө .
3. 5 дахын орой хүнгүй сургуулийн корридориор алхаж яваад , зожигролтондоо би хичнээн их дассанаа мэдэрлээ . Сайхан мөч . Бүр ТӨГС.
4. Троллейбусанд сууж гэртээ ирсэн . Хамгийн арын суудал дээр суугаад тэмдэглэлийн дэвтэр дээрээ дээрх бичсэн зүйлийнхээ санааг гаргасан . Маш философилог гэртээ ирэлт  :)  Бараг л цаг хугацааны аялал хийсэн мэт мэдрэмжтэйгээр бууж ирэхэд автобусны буудал дээр бөөн орилоон болж байснаас , хамаг аялалын сэтгэгдэл ул мөргүй алга болсон доо.

No comments:

Post a Comment